Откройте Отель
SPA & Wellness
RESTAURACJE w Hotelu

BEZPIECZEŃSTWO

прибытие 20 окт 2020
отъезд 21 окт 2020

#bezpiecznypowrot

BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI W HOTELU
 

Kodeks Dobrych Praktyk
 

Drodzy Goście,

Wasze zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze, dlatego też przygotowaliśmy nowy plan #bezpiecznyhotel – bezpiecznypowrót, który wprowadza najwyższe standardy w kwestii higieny i organizacji.

Chcemy, abyście odwiedzając nasz obiekt mieli pewność, iż dołożymy wszelkich starań, by zachować wysoki poziom usług przy jednoczesnej dbałości o bezpieczeństwo.

 

 

RECEPCJA

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu każdego Gościa do hotelu; w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjęcie Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona - decyduje pracownik Recepcji

  • Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek/przyłbic ochronnych oraz rękawiczek

  • Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka bellboy, poręczy, terminali, kart pokojowych, kanap, foteli, itp. w lobby hotelu

  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce

  • Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym

  • Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych

 

POKÓJ HOTELOWY

  • Codzienne wietrzenie pokoju hotelowego, dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów tv, telefonów, czajników, mini barów i innych urządzeń będących w pokoju

  • Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi

 

RESTAURACJA/ BAR/ KAWIARNIA

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do restauracji/ baru w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia  przebywanie Gościa w restauracji/barze procedura może  być powtórzona - decyduje pracownik restauracji / baru

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu do restauracji / baru

  • Wprowadzenie odpowiednich bezpiecznych odległości między stolikami / krzesłami w restauracjach hotelowych, barach i kawiarniach.

  • Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, menaży , porcelany,  tac, karty menu, itp., wyparzanie sztućców, po każdym Gościu.

  • Stosowanie przez pracowników restauracji, barów maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.

  • Przyjmowanie wcześniejsze rezerwacji lub indywidualne ustalanie godzin obsługi poszczególnych Gości.

 

POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym  a także przy wejściu do sal konferencyjnych, toalet, itp.

  • Szczegółowa dezynfekcja raz na dobę pomieszczeń wspólnych: sale konferencyjne, sale zabaw, sale bankietowe,

  • Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu.

  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pokoju zabaw

  • Regularna dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.

  • Dezynfekcja wind hotelowych.

 

SPA & WELLNESS

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do SPA, wellnes, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjęcie Gościa na zabieg oraz przebywanie w strefie wellnes, procedura może  być powtórzona - decyduje pracownik spa, wellnes

  • Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z pomieszczeń SPA & Wellness

  • Zachowanie bezpiecznej liczby osób oczekujących w poczekalni SPA & Wellness i odległości pomiędzy nimi. Każdorazowa dezynfekcja blatów, foteli oraz kanap, menu w poczekalni

  • Regularna dezynfekcja wszystkich pomieszczeń, sprzętów, kosmetyków

  • Każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja sprzętów udostępnianych Gościom

  • Wprowadzenie bezpiecznej odległości między stanowiskami kosmetycznymi

  • Stosowanie przez personel SPA & Wellness maseczek / przyłbic ochronnych oraz rękawiczek

 

PRACOWNICY

  • Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi

  • Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO (monitory w przestrzeniach wspólnych dla pracowników).

  • Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu

  • Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu hotelu w szatniach

  • Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów

  • Przebywanie  w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i/ lub zachowanie bezpiecznej  odległości

 

OGÓLNE

  • Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności

  • Stosowanie zaleceń wg GIS i WHO, które będą zaleceniami odgórnymi

  • Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską

Этот веб-сайт использует файлы Cookies.

При его просмотре вы соглашаетесь с использованием файлов Cookies в соответствии с настройками Вашего браузера. Подробнее в политике конфиденциальности.

ОК, закройте