Unser Hotel in voller Krasse

Jak zorganizować konferencje w Hotelu Meta

Anreise 29 Mar 2024
Abreise 30 Mar 2024
Przygotowanie konferencji to przedsięwzięcie wymagające wielu działań. Dobrze byłoby ułatwić sobie to zadanie i skorzystać z rozwiązań, które ograniczą do minimum ilość spraw niezbędnych do załatwienia. Jedną z najwygodniejszych opcji stanowi organizacja konferencji w Hotelu Meta. Nasz kompleks jest doskonale przystosowany pod obsługę tego typu wydarzeń. O tym, co oferujemy i dlaczego warto skorzystać z naszej obsługi w tym zakresie, piszemy w dalszej części artykułu.

News Details

Jak zorganizować konferencję w Hotelu Meta?

Jeżeli chodzi o wynajem miejsca, sprawa jest banalnie prosta. Wystarczy, że się z nami skontaktujesz jako organizator i skorzystasz z jednego z pakietów dla biznesu. Możesz wynająć cały hotel na wyłączność lub zarezerwować jedną z kilku sal, w zależności od tego, jak dużej powierzchni potrzebujesz. Sala A to doskonały wybór w przypadku małych spotkań, gdzie liczba uczestników nie przekracza 40 osób. Sala AB oferuje doskonałe warunki przy konferencjach liczących do 100 osób. Sala ABC jest w stanie pomieścić do 180 gości, natomiast sala konferencyjna View – maksymalnie 120. W każdej z sal możemy zastosować jeden z trzech układów krzeseł: w formie widowni, z dużym stołem konferencyjnym ułożonym w podkowę oraz z pojedynczymi, małymi stolikami. Aranżację dostosowujemy do wymagań zleceniodawcy i charakteru wydarzenia. Poza tym do dyspozycji masz Nowe Centrum Kongresowe o powierzchni 450 m2, które oferuje doskonałe warunki do obsługi wydarzeń, w których bierze udział do 400 osób. Co więcej, pomieszczenie zostało tak przygotowane, że z pomocą mobilnych, dźwiękoszczelnych ścian można je podzielić nawet na trzy mniejsze przestrzenie, a każdą z nich wyposażyć w niezależny system multimedialny. Dzięki takiemu rozwiązaniu można prowadzić trzy oddzielne wystąpienia w tym samym momencie. To z kolei pozwala maksymalnie wykorzystać czas (brak przerw między prezentacjami dedykowanymi konkretnym grupom odbiorców) lub stworzyć bloki tematyczne, spośród których goście będą mogli swobodnie wybierać te, które leżą w kręgu ich zainteresowań.

Co zapewniamy?

W każdej z sal znajdziesz pełne zaplecze multimedialne. Na wyposażeniu mamy wysokiej jakości nagłośnienie, rzutniki, ekrany oraz oświetlenie. By zapewnić maksymalny komfort, pomieszczenia są klimatyzowane. Ale to nie wszystko. Organizując kilkudniową konferencję w naszym Hotelu Meta, możesz zarezerwować noclegi dla wszystkich osób i skorzystać z opcji zamówienia dla nich posiłków. Kuchnia hotelowa przygotuje przekąski albo zapewni pełne wyżywienie. Goście mogą też stołować się w jednej z dwóch naszych restauracji: Tarasowej i Lustrzanej; napić się kawy, herbaty i zjeść pyszny deser w Ratanowym Ogrodzie na zewnątrz; posmakować, aromatycznych pieczonych mięs przygotowanych w Chacie Grillowej albo miło spędzić czas w View Barze z salą kominkową i tarasem widokowym. Uczestnicy otrzymują bezpłatny dostęp do strefy Wellness: sauny, jacuzzi, łaźni parowej, basenu, by zrelaksować się po trudach dnia, oraz darmowy wstęp do Meta Music Club, gdzie w piątkowe i sobotnie wieczory organizujemy imprezy. Za dodatkową dopłatą mogą korzystać z usług salonu SPA.

Dlaczego warto zdecydować się na organizację konferencji w Hotelu Meta?

Za takim rozwiązaniem przemawia kilka istotnych aspektów:

Oszczędność czasu i wygoda – wszystko odbywa się w jednym miejscu. Nie musisz więc osobno wynajmować sali, wypożyczać sprzętu, rezerwować noclegów, zamawiać cateringu. Wystarczy, że wybierzesz jeden z pakietów i się z nami skontaktujesz, by ustalić szczegóły. Warto ograniczyć swoje zaangażowanie w tym zakresie do minimum, by móc poświęcić czas i energię na dopilnowanie innych spraw np. kontakt z prelegentami, ustalenie harmonogramu dniu, przygotowanie prezentacji/materiałów.

Prestiż – miejsce, w którym odbywa się konferencja powinno spełniać wysokie standardy, bo tylko wtedy można zorganizować wydarzenie na najwyższym poziomie. Niezawodny sprzęt, dobrej jakości nagłośnienie, duże rzutniki, odpowiednia ilość miejsc siedzących – każdy z tych elementów rzutuje na komfort uczestników i to, jak ocenią poziom przygotowania wydarzenia. Sale w Hotelu Meta spełniają wszelkie wymagane kryteria.

Dodatkowe bonusy – atrakcje w postaci bezpłatnego wejścia do Strefy Wellness czy klubu Meta Music Club zrobią wrażenie na uczestnikach. Z pewnością każdy z nich doceni możliwość darmowego relaksu po kilku godzinach wytężonej pracy.

Malownicza okolica – nasz obiekt położony jest w urokliwej okolicy, skąd rozciąga się wspaniały widok na górską panoramę. Piękne otoczenie stwarza idealne warunki do pracy, szkoleń, spotkań biznesowych i integracji. Bliskość natury sprzyja lepszemu samopoczuciu, wprawia w dobry nastrój, poprawia efektywność, a wtedy owocniej się działa. Z ładnych miejsc przywozi się też niezapomniane wrażenia.

Planujesz zorganizować konferencję w Hotelu Meta? Zapraszamy do kontaktu! Udzielimy szczegółowych informacji, odpowiemy na pytania i wspólnie określimy zakres usługi, tak by w 100% odpowiadała twoim oczekiwaniom.

Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.

OK, schließen