Odkryj Hotel
FIZJOTERAPIA SPA & Wellness
RESTAURACJE w Hotelu

Hotel jako miejsce organizacji konferencji biznesowej

przyjazd 28 mar 2024
wyjazd 29 mar 2024
Hotele najczęściej kojarzą się z liczbą gwiazdek, które można zauważyć nad głównymi drzwiami. Tymczasem luksus zakwaterowania przestał być mierzony jedynie skalą standardów w pokojach. Coraz ważniejsze jest to, aby oprócz wygodnego noclegu hotele oferowały usługi, z których mogą korzystać zarówno wypoczywający, jak i osoby podróżujące służbowo.

 

Szczegóły aktualności

Hotel - dogodne miejsce spotkań

 

Oferta biznesowa hoteli stale się powiększa i nie jest to zasługą jedynie przybierającej w siłę konkurencji, ale także rosnących potrzeb klientów. Na przykład konferencje biznesowe w hotelu  to doskonały pretekst do tego, by wyjść z biurowców w zatłoczonych miastach i przenieść się na neutralny grunt. Jest to bardzo komfortowe rozwiązanie, choćby dlatego, że obowiązek organizacji jest scedowany na pracowników hotelu, a kadra firmy po godzinach narad może odprężyć się i skorzystać z szerokiej gamy atrakcji hotelowych. W końcu wypoczęta i w pełni zrelaksowana głowa to większe prawdopodobieństwo, że konferencja zakończy się sukcesem.

 

Na co zwrócić uwagę przy organizacji konferencji w hotelu?

 

Czynników, które wpływają na wybór hotelu pod zorganizowanie konferencji biznesowej jest wiele. Należy jednak w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na następujące elementy:

  • wyposażenie sal (np. klimatyzacja, rzutnik, szybki Internet);
  • oświetlenie;
  • wielkość sali głównej i dostępność mniejszych sal (przydatne przy konferencjach panelowych);
  • ilość miejsc siedzących w salach;
  • okna w salach (widok na atrakcyjny krajobraz, np. górski, może wpłynąć na większą efektywność pracowników);
  • wyżywienie i jakość obsługi;
  • jakość zakwaterowania.

 

Warto jednak pamiętać, że to podstawowe kwestie. Często większy wpływ na wybór hotelu z salą konferencyjną mają dodatkowe usługi, które z samym przebiegiem konferencji nie mają wiele wspólnego.

 

Dodatkowe usługi hotelowe - gwarancja udanej konferencji

 

Istotna może być sama lokalizacja hotelu, bowiem czas konferencji, oprócz wzmożonej pracy, wymaga wyciszenia po godzinach, które jest niemożliwe na przykład w centrum Warszawy. Dlatego furorę robią ośrodki górskie, z dala od wielkomiejskiego zgiełku. Ale ważne są również inne atrakcje hotelowe. Dobrym tego przykładem jest strefa wellness, która pozwoli odciąć się od biznesowych narad.

 

To jednak nie wszystko. Luksusy, jak wellness czy wysoki standard pokojów, powinny się uzupełniać z  prostymi usługami, które gwarantuje hotel. W biznesowych kręgach cenione są m.in. takie atrakcje, jak organizacja wycieczek po okolicy lub postój taxi przy wejściu. Tak więc najlepszy hotel do zorganizowania konferencji to taki, który oprócz przestrzeni do wykonywania obowiązków firmowych oferuje szereg innych atrakcji, które pozwolą na ciekawe spędzenie wolnego czasu..

 

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij